Școala Gimnazială nr. 1 Frumușița anunță începerea proiectului „Împărate, Împărate, cât e ceasul la cetate?’’, finanțat prin inițiativa StartONG, lansată de Kaufland Romania și implementată de Asociația Act for Tomorrow.
Scopul proiectului este acela de a îmbunătăți cunoștințele de matematică a copiilor din ciclul primar cu ajutorul tehnicilor moderne de educație, precum și formarea cadrelor didactice în utilizarea acestor instrumente.
Utilizarea dispozitivelor IoT, a motoarelor și senzorilor devin vehicule de învățare a noțiunilor abstracte așa cum sunt cele de matematică, precum și elemente de construcție emoțională prin care copiilor li se crește stima de sine și încrederea în forțele proprii prin succes și reușită.
Ora de curs devine ora de joacă la finalul căreia fiecare copil va înțelege noțiunile predate. De asemenea prin acest proiect creăm structura jocului care poate fi utilizată ca exemplu și diseminată în comunitatea de educație.
Formatul de lecție și al reinterpretării jocului tradițional românesc „Împărate, Împărate, cât e ceasul la cetate?”, cu ajutorul căruia se vor preda copiilor noțiunea de cerc, distanța parcursă de un autovehicul, ce e viteza și cum o calculăm, va fi realizat cu ajutorul echipei de robotică RoSophia #21455. Capturarea unui împărat devine în mod distractiv sinonimă cu învățarea altfel a matematicii.
Asigură-te că ai introdus toate informațiile necesare, indicate printr-un asterisk (*). Codul HTML nu este permis.
Error: No articles to display